Pages

5 februarie 2011

Ultima.. ultimul..

Ultima luna..
Ultima saptamana..
Ultima zi..
Ultima clipa..
Ultima lacrima..
Ultimul zambet..
Ultimul ras..
Ultima iubire..
Ultima inima franta..
Ultima tigara..
Ultimul joint..
Ultimul fum..
Ultima sticla..
Ultima gura de..
Ultima betie..
DA! asa-mi zic in fiecare seara..la ce bun? de ce sa ma mint cand stiu cat de bine ma simt? Da. sunt beata! da! am fumat un pachet intreg de tigari in mai putin de 3 ore. Da. ascult kiss fm again. Da. aberez pe facebook again. Da. imi balangan capu' stanga-dreapta din nou. Da. e "ne place" [sau asa ceva.. :D] la radio si ma bucur nespus de mult. Da. vreau la Bucuresti la sor'mea. Da. vreau in Coreea [de Sud ;)]. Da. imi vine s-o strang in brate pe Corina si pe Roxana. Da. imi vine sa fac pipi :)) [am fost la baie acum maxim un sfert de ora] Da. nu mai stiu ce sa zic. [poate cand ma intorc de la baie imi mai vin in minte niste idei:D deci BRB].
Am fost la baie.. si ghici? Acelasi vis.. [am vorbit de el in ultima postare..].. Mereu si mereu si mereu.. si vorbesc cat se poate de serios. La fel.. intr-o camera de hotel.. ne uitam la rasarit ...
Mereu imi zic "gata! ultima oara cand fac asta" si niciodata nu ma tin de cuvant. Cred ca am ajuns sa joc teatru si sa ma prefac pana si cand sunt beata [altfel nu-mi explic cum de m-a prins tata de atatea ori la baie band si nu a comentat nimic dimineata..]. Da. Chiar si in momentu asta cand as fi in stare sa raspund sincer la orice intrebare ma prefac. Am o mie una plus unu [am mai zis asta.. ce cliseu.. bleah..] de ganduri in cap si nici macar o zecime nu zic..
Deci... cu asta sa inchei.. sper [desi stiu sigur] k asta sa fie ultima postare cand sunt beata.. daca nu vi se pare palpitant [si nu ma cunoasteti] nu cititi restul aberatiilor din 2011 .. sariti direct la cele din 2010.. alea sunt spuse cand sunt treaza... si chiar sunt spuse [sau scrise in fine :D] cand sunt treaza.
Si acum sa copiez pe cineva :D
Va pup, va iubesc si va respect!