Pages

19 ianuarie 2009

Cuvinte fara sens...

Am incerkt sa reneg suferintza, dar mi'am dat seama k impreuna cu ea renegam sh bucuria. Am incerkt sa reneg ura, dar am realizat k o data cu ea am renegat iubirea. Am incerkt sa reneg perfectziunea, dar in acelashi timp am renegat defetele. Mi'am dat seama intr'o zi k, dak faci bine cuiva, faci un mare rau altcuiva. Lucru ce m'a dezamagit complet. Inca o data viatza imi daduse o palma pt a ma trezi. Pe de alta parte, mi'a dat un cadou de nepretzuit: mi'a aratat cn tzine la mn cu adevarat.
Sunt fraze fara sens. Da, fara sens. Nimic nu se leaga, nimic nu are legatura cu nimic. Aberatzii, ganduri, sentimente ce au avut puterea de a se regasi in cuvinte. Cuvinte ce nu'shi au rostu'. Sa fim serioshi, au vre'o leg una cu alta, cuv d mai sus sh cele ce vor urma sa fie scrise? Eu nu cred.
Ash vrea, jur, k din toata inima ash vrea, k viatza mea pana acum sa fie un vis. Atat. Doar un vis. Nu vreau sa evidentziez k'mi regret viatza sh gesturile sh gandurile sh sentimentele pe kre le'am trait, ci pur shi simplu vreau k totu sa fie un vis. Nu putem spune k avem vietzi urate, incredibil de nefericite sau mai shtiu eu cum. Trebuie sa ne bucuram de ea k... makr o avem sh asha. Dar noi nu!. Nu ne bucuram de ea asha cum o avem, ci din contra, vrem mai mult, k noi suntem mofturoshi.
Suntem recunosktori vietzii numai atc knd ne e noua bine. Numai atc knd facem ce vrem, cum vrem, knd vrem, cu cn vrem. Tot timpul e vorba numai d noi. Egoishti mai suntem. Sh da, sunt sh eo egoista cu viatza, recunosc.
Iar ma pierd pe drumuri infinite sh intunekte, invelita in ganduri sh intrebari fara raspuns. Sh totzi ne pierdem asha la un mom dat. Pt k nu ne cunoashtem sentimentele ... nu intotdeauna .