Pages

19 ianuarie 2009

Ganduri.

Ei bine, se pare k eu imi ashtern gandurile pe "hartie" numai knd cv ma apasa puternic... Mi'au trecut gandurile de suicid [uneori ma mai bantuie sh acum] dar mi'au lasat rani adanci, ce in timp au fst umplute cu sentimente nobile, acum ajunse scrum. Dar asta nu mai conteaza. Acum prin kp imi trec o mie de ganduri, dar unul singur ma doare: oare dc atc knd faci un bine cuiva, faci un mare rau altcuiva. Mi'e f frik de raspuns ... probabil de teama de a nu prierde singurele pers ce'mi sunt dragi in mom d fatza. Intr'adevar, merit sa le pierd pt k shtiu k am le'am dezamagit sh imi pare rau, dar nu'mi gasesc curajul de a le spune asta. Sh shtiu dc, pt k mi'e teama de rasp pe kre mi'l pot da. Mi'e teama ... sa le pierd d tot. Ash vrea sa skimb lumea, sa o fac mai buna, mai intzelegatoare, mai intzeleapta, mai curajoasa sh mai ales, mai sincera. E imposibil de realizat aceste lucruri. Cu totzii shtim asta. Sunt doar gandurile unui copil matur, pierdut pe drumurile melancoliei.