Pages

21 iulie 2010

Plictiseala si leapsa.

Mda. Am mai furat 2 lepse "dupe" "net". Ca asa-i frumos. O sa va mai enervez un pic. Na.


Ziua cea mai frumoasa: cea cand ma simt fericita toata ziua
Cel mai mare obstacol: constienta
Cea mai mare greseala: ca avem ratiune
Radacina tuturor relelor: tu insuti
Distractia cea mai placuta: sa fiu singura undeva unde imi place
Cea mai mare infrangere: pesimismul
Cei mai buni profesori: timpul
Prima necesitate: viata
Ceea ce te face cel mai fericit: sa stau cu cei care tin la mine si ma respecta
Cel mai mare mister: ce gandeste cel de langa mine
Cel mai rau sentiment: sa fii calcat in picioare de altii (inclusiv munca ta)
Cel mai bun cadou: doar sa fii prezent
Lucrul cel mai de valoare: eu
Calea cea mai rapida: minciuna
Sentimentul cel mai placut: visul
O protectie efectiva: prezervativul :)) nu. egoism
Cel mai bun remediu: muzica
Forta cea mai puternica: pt mine? sa fiu eu insumi
Persoanele cele mai necesare: aia care te finanteaza [in ziua de azi]
Lucrul cel mai placut dintre toate: am mai zis o data.. parca.




Mi'am petrecut cea mai frumoasa vacanta in: camera mea
Cel mai de pret lucru pe care il am este... viata
Imi bate inima tare atunci cand... oho..cand sunt ascultata, cand ma simt cu musca pe caciula, cand vreau sa fac ceva rau sau bun, cand rad, cand ma enervez, cand ma ascund, cand vorbesc despre cineva, cand scriu lepse, cand ascult Rammstein.
Cand sunt suparat, intotdeauna.. ascult muzica
Cand ma indragostesc.. visez mult
Cel mai fericit am fost atunci cand.. am descoperit oameni ce'mi sunt aproape si eu nici nu'i observam
Nu spun niciodata NU propunerii de a... fuma
Prietenii spun despre mine ca sunt... multe. intreaba'i pe ei. nu'mi place sa ma laud cu chestii de genu'
Daca ziua de maine n'ar exista, azi as.. m'as sinucide.
Cel mai tare ma enervez atunci cand... cineva ma contrazice intr'un mod brutal, mi se interzice ceva, nu pot face ce'mi place sau ce'mi doresc, mi se strica laptopu.
Am emotii atunci cand trebuie sa... spun ceva important cuiva
Cel mai mult ma mandresc cu... paru si unghiile. :)) glumesc. nu m'am gandit la asta niciodata.
Cel mai frumos cadou pe care l'am primit a fost... lol..nu'mi aduc aminte
Nu as renunta niciodata la.. Bimbo si la viata
Cel mai bun prieten este... tu esti propriul tau prieten
O zi perfecta atunci cand... stau in pat cu Bimbo'n brate si cand ma simt fericita.