Pages

31 ianuarie 2011

Betie - nu stiu a cata parte :]

Acum inteleg toate celebritatile din lume .. adica de ce spun ca nu beau niciodata. Stii de ce? pentru ca ele [sau ei] simt cum e sa fii in mijlocul atentiei si toata lumea sa te asculte. Eu de exemplu [tot eu.. the.. ] sunt o simpla draca dintr-un oras inca nedescoperit pe harta care se imbata in fiecare seara numai ca sa se simta cea importanta din lume.

Mda.. ma destainui numai acestui blog stupid [pe care sper din tot sufletul ca cineva, candva.. sa-l citeasca si sa ma inteleaga cu adevarat..]..

Am descoperit ca am persoane care chiar ma asculta si-mi vor tot binele din lume.. da’ ma intreb.. oare stiu ele ce inseamna tot binele din lume pentru mine? Nu cred.. dar macar sunt acolo.. in imaginatia mea si ma asculta..

Alcoolul mi-e prieten de ceva timp incoace. Mi-e cel mai bun prieten. El ma asculta, intelege si-mi indeplineste toate dorintele. Da’ TOATE! si vorbesc serios.

Oricum .. dupa-amiaza.. cam pe la 3-4.. totul se va sfarsi.. Clipa adevarului.. clipa in care ma trezesc in pat sub patura mea rox cu flori albe si realizez ca pur si simplu am fost beata. D-aia uneori detesc viata atat de mult.

Mi-e dor de timpul in care aveam 12 ani si visam atat de frumos la zilele in care baiatul la care tin sa-mi zica ce simte cu adevarat. Am trait o poveste banala in care eu, fata, tineam la un baiat si nu m-am lasat pana nu am devenit “best friend” a tipului respectiv. Ma gandeam ca daca nu pot sa-l fac sa tina la mine ca la un “lover” macar sa-l stiu best friend. Si am reusit.. dar nu a durat mult. Un an? sau doi? Nici nu mai stiu.. multa vreme dupa ce l-am pierdut in lumea asta amara, nu am renuntat sa tin la el. In cls a9a [adica anul trecut..] l-am revazut in statia de autobuz [unde.. de obicei asteptam impreuna sa vina 4-ul si ziceam vorbe vulgare despre x si y] si m-am bucurat enorm.. stii de ce? Nu pentru ca l-am revazut ci pentru ca nu am mai simtit acei “fluturasi” in stomac pe care ii simteam de obicei cand il vedeam. M-am gandit “in sfarsiiiiiiit! mi-a eliberat locul din suflet..”.. atatea cuvinte.. atatea amintiri.. ma gandesc oare cine isi pierde timpu cititnd aberatiile mele?

S-a schimbat melodia de la radio.. haha! am uitat cum se numeste dar retin versurile [culmeaa! da’ de ce ma mir? eu retin versuri in coreeana fara a sti, macar, cine canta!] .

Acum ma intreb daca sa postez aiurelile astea sau sa le tin pentru mine :-? mda.. cred ca o se le postez.. ma simt mai bine. uite [pentru corina].. cand scriu pe blog simt ca vorbesc cu altcineva [asa cum ti-am promis ca o sa vorbesc cu tine ca si cand as vorbi cu mine.. desi o sa-mi ia ceva vreme.. fara sa fiu beata nu prea reusesc performanta asta..]. Ahaaam.. ce sa mai zic.. aaa da! ma duc sa’mi aduc acumulatorul de la laptop.. inca sunt baie si bateria mai are putin si se descarca.. mda. deci brb :D

Mi-ai dat mesaj ca eshti “back” de la dus..

Stii ce-am realizat acum? am impresia ca tata isi cam da seama ca ceva nu e in regula cu mine dar nu-mi zice nimic.. Adica.. in ultimele zile m-am sculat la 4 PM [adica dup-amiaza!!!!] si n-a comentat nimic.. zice numai “cum dracu’ sa nu doarma ca porcu cand toata ziua ieri a mancat intr-una” – tin sa mentionez ca nu halesc decat varza murata.. 24 din 24..ADOR varza murata..].

Acum intru pe mess.. sper ca nu am speriato pe Corina prea mult ca n-am intrat pe mess :D