Pages

30 ianuarie 2011

Betie si lasitate

In seara asta m-am decis sa nu mai scriu pe wall'u soramii si sa scriu pe blog.
Da. Sunt o lasa. Mai ales ca nu o sa recunosc niciodata ca sunt lasa.
Recunosc, acum, in seara asta, ca sunt un copil problema chiar daca nimeni nu se plange de mine. Eu ma cunosc cel mai bine si stiu cam am o mie una de probleme pe care nu cred ca o sa le rezolv vreo data.
Nu o sa recunosc niciodata ca, de obicei, chiulesc de la ore si fac absente doar ca sa ma simt la sfarsitul semestrului aiurea cand profesorii imi fac observatie.
Nu o sa recunosc niciodata ca sunt obsedata de teatru si de muzica [si ca ii multumesc omului care a inventat muzica].
Nu o sa recunosc niciodata ca de fiecare data cand imi aprind o tigara, in spate la fumoar, sper din tot sufletul ca in loc de tigara banala sa fie un joint.
Nu o sa recunosc niciodata ca in fiecare zi la scoala, in ora de mate, nu stiu cum sa fac sa treaca timpul mai repede, sa ajung acasa, sa ma culc, sa ma scol la 10 noaptea si sa beau [da, in sfarsit mi-am atins scopul si am ajuns alcoolica].
Nu o sa recunosc niciodata ca nu dau doi bani pe prietenii pe care ii am. Oricum rand pe rand, o data si o data tot o sa-i pierd.
Nu o sa recunosc niciodata cat de mult ador sa-mi pierd noptile uitandu-ma la filme coreene.
Nu o sa recunosc niciodata cat de mult injur si ma enervez cand raman fara vin.
In mintea mea, viata mea e superba. Asta chiar nu o s-o recunosc niciodata. Pentru mine.. e perfecta.. chiar daca am 2 corigente, 59 de absente, nota la purtare scazuta la 8, prieteni falsi, probleme cu bautura si fumatul. Consider ca nu se moare de asta.
Cand incep sa zambesc ca proasta in baie si-mi dau seama ca sunt beata, realizez ca eu nu traiesc o viata adevarata. Tot timpul ma prefac si nu am curajul sa spun TOT ce gandesc. Imi zic "bag pula si gata".. Mi-am promis acum ceva timp ca scopul meu in viata e sa ajung betiva sau drogata. Daca pe plan profesional [adica la scoala..] nu merge treaba.. ce naiba sa fac cu viata asta? Si am gasit solutia.. Toata lumea care m-ar auzi in momentu asta [sau ar citi..] ar zice ca sunt nebuna si mi-ar zice sa ma maturizeze. Stii de ce? Pentru ca si ei traiesc intr-o viata "falsa". Una in care nu pot sa se exprime cum vor ei, ci cum trebuie. Mi-am dat seama ca nu merita sa traiesc intr-o asemenea lume si mi-am zis "ba.. ia-te de bautura.. fii high tot timpul si o sa-ti gasesti adevaratul drum in viata".
De ce sa simti durerea, sa-ti simti sufletul calcat in picioare, sa te simti singur in proriul tau vis, sa simti cele mai de cacat sentimente cand poti sa-ti dai seama ca durerea NU exista. Nu se moare din durere.. dar din prea multa fericire se moare.
Am hotarat sa nu-mi mai stabilesc tot felul de teluri stupide [gen.. sa ajung arhitecta, sa iau note mai mari la mate si sa fiu prietena cu toata lumea] si sa-mi propun ceva simplu.. sa fiu eu cu adevarat.

Imi hatan capul si corpul stanga-dreapta. Melodiile de la radio imi suna in cap. Am mai terminat o sticla de 3l de vin. Ma duc sa mai fumez o tigara si sa beau o bere. BINE e sa fii beat.

UPDATE: (monday, january 31, 2010; 1:17 AM. ultima zi din prima luna a lui 2011. a trecut deja o luna. nu-mi vine sa cred. parca ieri a fost revlionul. oricum. am uitat sa mentionez ca pe anu asta nu o sa ma opresc din baut pana nu ajung in coma alcoolica. da, am innebunit de tot :)