Pages

18 mai 2010

Catre ea


Acum iti spun tie, draga mea, ca tu ocupi un loc important in increngatura mea de suflet.


Tu esti raza mea de soare. Alaturi de.. eh, stii tu de cine. Esti o picatura de ploaie rece pe fata unei fetite intr-o zi torida. Esti valul ce ma plimba pe mare. Esti culoarea lasata de varful creionului pe hartie. Esti geamlacul prin care intra lumina in zilele negre. Esti gargarita ce mi-a aterizat pe obrazul drept.


Tu esti manusa ce-mi incalzeste mana. Esti litera "C" de la tastatura. Esti o melodie ce-mi aduce aminte de multe si totusi de nimic. Esti ultima tigara din pachetul de Dunhill negru, cea pe care mereu o pastrez pentru mine. Esti sufletul scapat din ghearele vanitatii. Esti sclipirea din ochiul unui copil. Esti zambetul cerului limpede. Esti fiinta ce adora orice altceva, dar nu pe ea insasi.


Tu esti pasarea rara din lumea banala. Esti o specie pe cale de disparitie. Esti copilul pierdut ce nu l-am intalnit de mult. Esti adultul ce ma trage la suprafata. Esti cea care ma face sa uit de mine, cea care sta si imi asculta povestile, chiar si pe cele neinsemnate. Esti cea care se joaca cu frunzele in timp ce bate vantul.


Tu esti speciala. Nu am mai spus asta nimanui. Si daca am mai spus, a fost de mult si nu mai tin minte.

Da. Esti speciala. Esti o prietena. Cuvantul a carui sens l-am pierdut si regasit de nenumarate ori. Sper si stiu sigur ca nu ma vei lasa pustie, in mijlocul multimii. Sunt sigura ca ma vei trage de mana si ma vei indruma in zilele mizerabile si ca vei zambi cu mine de cate ori avem ocazia.


Sunt sigura. Stiu asta. Simt. Simt si am incredere.