Pages

9 mai 2010

Un cacat naspa


Mi-am adus aminte ca miercuri sau vineri am scris in caietul de romana. Desi a fost un weekend cu de toate o sa termin pe un ton naspa.


"Nu-mi fuge mintea. Ma mir. Toate cacaturile din ziua de azi ma dispera. Simt ca totul ma depaseste si nu pot face fata.

Ma afund intr-o rapa si lumina nu mai poate patrunde prin pupila ochiului. Sunt un peste ce sta parasit pe nisip. Departe de tovarasii lui, de coralii colorati, apele limpezi, albastre ca cerul in mijlocul unei zile de vara. Sta trantit pe o parte, cu fata spre apa, uscat, aproape mort. Nimeni nu-l aude, toti il vad dar trec nepasatori.

Sunt un caine pe marginea autostrazii, cu un picior lovit. Vad masini de toate nuantele cum gonesc pe sosea dar nici una nu-mi poate auzi chielacaitul. Nimeni nu se opreste sa vada ce se intampla.

Vreau sa trec pe partea cealalta. La mijlocul drumului simt ca nu mai pot pasi cu laba din spate si incetinesc. Aud roti. In clipa urmatoare nu mai simt nimic. Deschid ochii, vad cerul si-i inchid la loc.

Stau cu mainile legate si nu ma pot misca. Stau pe un scaun in mijlocul unei strazi aglomerate. Nu pot decat sa vad. Si vad. Vad toti oamenii cum fac tot felul de cacaturi lor si celor din jur. Nu pot face nimic pentru mine.

Cum am ajuns aici?

Stiu cum, dar nu vreau sa-mi asum consecintele. Sau din potriva. Mi le-am asumat dar atarna prea greu pe umerii mei si am acceptat sa cedez.

Vreau sa termin totul. Si termin. Nu-mi pasa ca nimeni nu crede si nu ma asculta. O sa vada ei.."