Pages

12 aprilie 2010

Escapada - partea a3a ?!


"Tara. Soarele doar ce-a iesit de sub patura lui de zapada murdara . A iesit exact cand am deschis carnetul asta roz. E atat de frumos... mi-ar lua pagini sa descriu locul asta si nici mana nu-mi permite. (Am vrut sa pozez o albina; pana sa apuc sa setez zoomul a zburat; era atat de simpatica acolo pe masa, stergandu-si capul)
Dar o sa incep cu locul unde stau acum. O masa de lemn. Sustinuta de un cadru de fier, vopsit rosu. Jos la picioare are un cadru format din 4 scanduri, cate una pe fiecare parte. "Placa" de deasupra e formata din 3 scanduri late, batute in 8 cuie mari si mai multe suruburi mici, negre. Masa pare veche de ani buni. Dupa starea lemnului nu cred ca a fost vopsita vreo data.
Un caine mare negru incaltat cu sosete galbioare si pantofi albi. Ochii lui imi arata bunatate. O cheama Beti. Zici ca e lup dar am inteles ca nu e de rasa. E atat de blanda! Cand ma apropii de tarcul ei, acoperit cu niste folii ondulate de culoare verde si alb, fuge repede in cusca in care se odihneste. Cand ma indepartez, ea vine langa gard si da din coada. Ma amuz.
Si uite asa am derivat de la subiectul tara, la subiectul fumat.
M-a intrebat o colega (si nu numai ea) mai de mult de ce fumez. Nu mi-a venit in minte nimic. Acum cand fumez m-am gandit la raspuns. Deci fumez pentru ca:
- ma plictisesc
- imi vine o inspiratie incredibila
- imi aduc aminte de o groaza de lucruri (cand fumez)
- ma relaxez
- imi place cum ma ia ameteala si rasul dupa
- ma face sa observ orice mic detaliu al unui lucru
- ma face sa scriu in prostie
- imi da energie si o somnolenta nesimtita (numai la scoala)
- imi trec durerile de cap
- ma face sa stresez lumea si sa cer guma
- ma face mai sociabila (intr-un mod exagerat, ca in general sunt de fel sociabila) "