Pages

20 aprilie 2010

Betie


Tipete, zbieraturi, palme trase peste fata, ras isteric, tavaliri pe covor, ghiozdane aruncate, lamaie multa si bautura.
Povestiri, secrete, amintiri, tigari, mancare, zahar, bere, vin, guma si coji de oua.


Am venit. Doar 3. Am inceput cu tigari. Multe. Apoi ni s-au alaturat inca 2. Am inceput cu oua prajite (ele), apoi cu bere, cu alte tigari, cu cascaval, cu mazare, cu castraveti murati si halvita. Apoi "da-i cu bere, da-i cu vin, da-i cu vin, da-i cu bere". Le-a luat. Muzica tare, vecini speriati, ceasu' devreme. Ras. Mult ras. Excesiv de mult. WC-ul ocupat deja.


Dans nebun, alte tigari, vin in pahare iar. Vin bun. Alb. De casa. Un pic acrisor (si un pic acidulat dupa gustul Madalinei). Perfect pentru betii. Filmare cu telefonul. Linsul cutitului. Facerea curateniei. Plecarea unei fete. Bataie pe vin. Bataie pentru a opri bautura sa mai ajunga in gura. "Unde-i vinu?? Vreau vinu!!". Apoi tipete si isterii. Rupere de usi (e bine, nu chiar), gasirea sticlei, pardon a.. micii cisterne de vin. Bataie pe ea. Care o ascunde si o bea primu'. Curatenie partea a2a. Incercare de plecare.

Ajungem in sufragerie. Iar tipete, zbieraturi. Baricadasem usa. Nimeni nu iesea. Alexandra cadea din picioare, cealalta se tara pe covor. Lamaie iar. Multa lamaie. Palme peste fata, cearta (mai mult intr-o gluma) si spalat pe fata. Cu apa rece.

Verificarea memoriei (nume, prenume, adresa, parinti, frati/surori/veri/verisoare si alte date pe care le stiau ca pe "Tatal Nostru") plus cate degete vezi.

Iesit in scara, facerea linistei. Iesit poe strada, mers la maxi-taxi. Urcat in maxi-taxi si plecat.


Apoi am luat-o si eu usor spre casa. Ce-i drept, ma ghidam dupa liniile placilor de piatra de pe jos ca sa merg drept. Am trecut pe lanaga teatru. Momentul fatal.. nici nu vreau sa-mi amintesc. Incercam sa ma gandesc la un singur lucru dar mintea imi zburda ca o oaie pe imas. Nu mai vedeam prea bine in jurul meu. Am ajuns acasa. Am intrat in curte. Nici cainele nu mai vroia sa vina la mine sa ma intampine cum facea de obicei. Am intrat in casa, mi-am tras doua palme, mi-am dat jos hanoracul, am mers in bucatarie si totul a revenit la normal.