Pages

24 martie 2010

Fragmente din lectiile de la scoala

In postu' asta o sa scriu ce'am batut campii de mana, ieri, la scoala, la niste ore, fara nici un fel de chef de scoala, cu mintea goala:

"Dear Roxana,

Mi s-a facut dor de tine. E ora de geografie si zgaiesc ochii in telefon de la si 10. E liniste in clasa, nu se aud decat orataniile de'a 10a de langa clasa noastra. Azi fac a 27a absenta nemotivata. Bucura-te! ca si eo ma bucur. O sa plang destul la sfarshitul anului.
Am hotarat sa iau o hartie igienica si un pix si sa scriu. Asta dupa ce ti-am citit ultimele postari de 3 ori numai ora asta.
In cuier stau (:-b) 19 haine (numarate!) si mainile imi put a tigara. Nuj daca ti-am spus da' cand fumez nu pot sa dau decat pe nas si mi se face maro de dinauntru si trebuie sa-l spal cu periuta de dinti.
A venit melodia "Cry me out"si ma face sa ma gandesc cum a fost la Buc. Stiu ca nu ti-am spus multe despre escapada mea si asta pentru ca nu-mi aduc aminte tot. O sa mai scriu niste postari in care o sa mai aberez ce-am scris intr-un carnet cat am stat la sor'mea.
Ma enervez ca nu stiu de ce lipsest (sau ca am uitat de ce lipsesti). Si ma enervez mai mult ca mintea mea creata crede ca ar putea fi un motiv grav.
Nu stiu de ce plm scriu toate cretinariile astea. Poate pentru ca ma simt singura si stiu ca o sa citesti (sau nu). Stiu ca-ti umplu capu' cu tampenii citind aberatiunile mele si-mi pare rau.
S-a sunat. Am fost de-am descuiat usa. O sa ma opresc din scris. O sa mai scriu la alte ore."


"Info draga mea. Am revenit cam tarzior. Stiu. Am avut muzica. Vero se streseaza cu compu' asta cretinel care merge cam prostut. Ma doare capu'. Cred ca se trage de la tigari.
In pauza am aflat ca s-au furat multi bani si mp3-uri si tigari de la 9 A. Lu' Macreanu i-au furat toata geanta, inclusiv temele. Si hotii sunt de negasit.
Printre jaluzelele astea astea portocalii se vad blocurile de vizavi. Ma holbez in momentu' asta la cum scrie pixu' pe hartie.
Ma mai intrerupe din cand in cand Vero sa ma intrebe daca e bine [ce face ea acolo]. Am mintea pe luna. Ma intreb oare ce faci.
Vor astea (nuj care, nu'mi pasa) sa-l intrebe pe prof daca vrea sa fie dirigu' nostru. M-au intrebat si pe mine si am ridicat din umeri. Nu am nici o parere, pe bune. Chiar nu am nici o parere. Pentru prima data in viata!"



O sa scriu azi, mai tarziu [daca mi'o reveni inspiratia, ca acuma e zero] ce'am facut la Bucureshti. Si o sa scriu si ce'am scris in carnetu' de care vorbeam mai sus. Desi e mult. Si mi'e leneee!
App.: aste's din ora de geogra si info [nuj daca am precizat sau nu] si nu, nu mi'am luat a 27a absentza spre norocul meu :]

2 comments:

Omul de nicaieri spunea...

E foarte interesant postul tau. O sa-ti spun pe mess de ce am lipsit si de ce nu am spus la nimeni. Traiesc.
Si sa stii ca mie mi-ar placea ca el sa fie dirigul nostru. adica al vostru.

Annurim spunea...

Pai sa'mi zici pe mess cat sunt. Ca azi sunt.
Aseara nu am stat mult.
La 7 m'am culcat :] si m'am sculat azi dimineatza.