Pages

14 martie 2010

Update

Nu'mi dau seama inca la ce fac update. Oricum despre ce vreau sa bat campii.. am inspiratie, da' ma apasa o lene de ma face afish aici, la mine pe scaun. N'am facut nimic weekendul asta. Am fost la ai mei, am fost la zoo, la Carrefour, Selgros si am batut strazile din jurul blocului. Maine e luni. Nu am chef de scoala lunea. Niciodata! o sa stau la fumoar la prima ora. Nu am chef de mate! As sta acasa si saptamana asta da' nu mai am cum. Weekendul viitor am programata o escapada la Bucureshti. O sa mai postez de acolo. Cred. Vreau sa umblu aiurea pe strazi si sa fac poze la oameni si la cladiri. Vreau sa treaca saptamana mai repede; sunt din nastere foarte nerabdatoare [ma mir cum de am avut rabdare sa stau in burta lu' mama 9 luni O.o]. Sper sa treaca repede ...