Pages

12 martie 2010

Sper sa uit

A trecut mult timp. Multi au uitat. Unii se prefac ca au uitat. Unii plang si azi dupa ce a fost.
A trecut mult timp. Mult prea mult timp pentru a'ti aminti fiecare detaliu, fiecare zambet, fiecare lacrima, fiecare urcus, fiecare coboras, fiecare teama, fiecare.. persoana.
A trecut mult timp. Dar parca n'as vrea sa ma intorc de unde am plecat. Nu.. s'au intamplat prea multe.
A trecut mult timp. M'am schimbat. Zambetul meu a devenit o linie dreapta, sobra si trista. Ar trebui sa mint sa zic ca nu e asa.
A trecut mult timp. Lunile s'au scurs si peste sertarul cu amintirile de demult s'a asezat un strat gros, negru, de praf.
A trecut mult timp. In tot acest timp ne'am racit. Inimile noastre nu mai sunt rosii, pasionate. Nu. Acum sunt de piatra, gri, reci si apasa greu peste conshtiinta noastra.

Probabil ei deja au uitat cum sa zambeasca. Au uitat cum e sa fii langa cineva la greu. Au uitat sa traiasca clipa. Au uitat sa nu se mai uite in urma. Au uitat sa fie curiosi. Au uitat sa urce pana sus, doar pentru a admira privelistea. Au uitat sa nu le fie frica. Au uitat ..

Toti am uitat. De ce sa mint? Si eu am uitat. Am devenit trista, rece incat atunci cand ma entuziasmez aproape nu ma recunosc.. ma simt o persoana total paralela cu mine.
Fumul de tiagara imi ineaca stupidele emotii liceene. Daca le pot numi asa. Nu ma impresioneaza. Ma lasa rece. Nimic nu ma mai impresioneaza.. poate doar lucruri mult prea incredibile.
Dumnezeu sa'l binecuvanteze pe "ala" care a inventat muzica. Ea ajuns unul din singurele refugii pe care te potzi baza oricand. Melodii melancolice, cu acorduri grave si versuri plangacioase au inlocuit cantecele acum mult prea ascutite si mult prea stridente.

M'am saturat sa ma tot satur de viata.
M'am saturat sa ma tot gandesc la cum e oare cand te omori.
M'am saturat sa tot progresez.
M'am saturat sa ma tot grabesc.
M'am saturat sa stiu cand se termina ceva.
M'am saturat sa privesc in gol.
M'am saturat sa vorbesc singura, pe drum inspre scoala.
M'am saturat sa visez cu ochii deschisi.
M'am saturat sa'mi amintesc cum era inainte.
M'am saturat sa nu'mi pese.
M'am saturat sa fiu alta.
M'am saturat sa nu pot fi cum eram.
M'am saturat sa stiu ca m'am saturat de tot.

Sper sa uit.