Pages

31 martie 2010

3 Lucruri

Multi spun ca nu poti face 3 lucruri in acelasi timp. Ei bine eu am incercat si mi-a reusit. Si mi-a venit stralucita idee sa fac o lista cu 3 lucruri ce le poti/pot face in acelasi timp:

-sa ma spal pe dinti, sa ma uit la tv, sa vorbesc pe mess
-sa citesc, sa ascult muzica, sa fumez
-sa-mi leg sireturile, sa halesc, sa vorbesc pe net [asta obisnuiesc sa fac din fiecare dimineata]
-sa ma uit la film, sa vorbesc pe mess, sa mestec guma :))
-sa-mi scriu tema, sa halesc, sa ascult muzica
-sa scriu, sa fumez, sa ascult muzica
-sa fumez, sa ascult muzica, sa tin o umbrela
-sa-mi intind parul, sa ma uit la film, sa vorbesc la tel
-sa ma machiez, sa ma uit la tv, sa vorbesc singura
-sa ma uit la tv, sa scriu pe blog, sa visez cu ochii deschisi [asta fac acum]
-sa rad, sa plang, sa injur [da, la mine e foarte posibil]
-sa-mi leg sireturile, sa fumez, sa fac poza
-sa-mi indrept parul, sa ma uit la film, sa vorbesc pe mess
-sa beau, sa desenez, sa ma uit la film/sa vorbesc pe mess
-sa stau, sa fumez, sa ma uit la soare :))
-sa-mi sterg unghiile, sa vorbesc pe mess, sa beau apa
-sa scriu la engleza, sa ma uit la film, sa halesc

O sa completez mai tarziu cu mai multe chestii. Mi-e cam lene si somn acum.

1 comments:

ana spunea...

dragut blogul