Pages

7 martie 2010

Rahat pe batz

Fuck. Vorbeam acum acum 2 zile cand am batut campii pe mai multe subiecte ca am primit un sms. Am zis ca nu'mi pasa. Nu mi'a pasat. Azi a intrat altcineva pe mine, ca, hai sa mergem nuj' unde. Si bag picioarele. Ash vrea shi nu ash vrea sa merg. Ash vrea pt ca nu am mai fost de mult. Nu ash vrea pt ca ce motiv stupid ash putea inventa ca nu i'am mai bagat in seama de cand hau?! Imi vine sa'i strang de gat, sa'i scuip, sa'i injur dar nu pot. Acum imi dau seama cat de rea si increzuta si nesuferita si proasta pot fi. Grrrrr. Ma autostresez.
Daca m'ar intreba dc nu i'am raspuns ce pana mea i'ash zice? "aah... pai vezi.. un strutz mi'a mancat mainile si.." NU! Si de necurajoasa ce sunt nu i'ash putea zice verde'n fatza "shtii.. tu n'ai zis nimic, nu eu!" [povestea nu e lunga, n'o zic, unii s'ar putea sa shtie]. Ma simt prost. Si vorba unei foste colege "ma simt vinovata".
Fara sa vreau am mintzit. Era necesar? In capu' meu sec, da! Daca ziceam "Oh da! acum ma imbrac shi vin!" ar fi sunat un pic disperat [in capu' meu]. Shi daca ziceam "NU!" ishi dadea seama mai mult ca am ceva cu ei. Pfff.
Cred.. cred ca o sa ma duc. Indecizia incepe sa'mi fie prietena buna. Chiar daca zic ca ma duc, parca vad ca tot n'o sa ma duc. Intr'adevar, dor nu mi'e de ei. Nici mila. Nici nimic. De ce m'ash duce nu intzeleg. Cineva ar spune "te duci, pt ca te'au invitat". Eh. Ce frumos motiv. Suna artistic. Si sec. Vroiam sa ma bag la Sims. Acum m'am razgandit. Oricum la noapte e timp destul sa ma joc. Maine am scoala. N'am scris, n'am invatzat. Nu'mi pasa. Maine o sa'mi pese.
Deeeeci da. Nu shtiu ce'o sa fac. Nici nu'mi dau seama de ce inca bat campii pe aici pe subiectu' asta stupid.


Update: nu, nu m'am dus. nu m'a lasat. shi m'am simtzit rau. de ce nu sthiu. oriqm nu prea vroiam sa merg. kkt.